• Brasschaatse Bridgeclub

Starterslessen

Start met bridge

Wil je leren bridgen en tegelijkertijd een gezellige vriendenkring opbouwen, volg dan een starterscursus in onze club.
Je leert er een pak nieuwe mensen kennen en maakt kennis met de basisprincipes van het bridgespel.

Er wordt gestart met minibridge, waarin je leert hoe je slagen kan maken. In bridge is het immers de bedoeling om zoveel mogelijk slagen te maken.
In een tweede deel leer je bieden. Bieden is een soort van opbod. Je speelt met 2 spelers tegen 2 andere spelers. Beide paren bieden zo hoog mogelijk tegen elkaar op.

Het toffe aan deze aanpak is dat er vanaf dag 1 wordt gespeeld, later volgt pas het biedsysteem waarbij je de taal van bridge onder de knie krijgt.

Bij interesse, neem gerust contact op met de secretaris. Je bent er van harte welkom.

Er start een nieuwe cursus vanaf oktober 2024

VBL - wat is bridge
Brasschaatse Bridge Club
Spanning. Ontspanning. Plezier. Vrienden. Passie… Bridge.

Guy Verstraelen

0476/37.13.11